جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تجهیزات تصفیه آب

دستگاه کلرزن
کلرزن، پکیج تزریق کلر یا کلریناتور، دستگاهی برای تزریق اتوماتیک مقدار دقیق کلر به آب یا فاضلاب برای گندزدایی و ضدعفونی است. این دستگاه دارای...
سختی گیر رزینی آب
سختی گیر رزینی (water softner) یا سختی گیر آب یکی از اصلی ترین تجهیزات تصفیه آب برای حذف مواد معدنی موجود در آب از قبیل...
فیلتر کربنی
فیلتر کربنی یا فیلتر کربن فعال (carbon filter) یکی از کاربردی ترین تجهیزات تصفیه آب برای کاهش کدورت، بهبود طعم و بوی آب است که...
فیلتر شنی
فیلتر شنی (sand filter) مخزن عمودی یا افقی استوانه ای با بدنه فلزی و فایبرگلاس (FRP) است که با استفاده از دانه های ریز سیلیس...

تجهیزات تصفیه آب با طراحی سفارشی بر اساس استانداردهای روز دنیا توسط تیمی از کارشناسان و مهندسین حوزه آب و فاضلاب صدرامهاب ارائه شده است. این محصولات دارای تنوع بالایی بوده و به دلیل طراحی سفارشی، از راندمان و کارایی تضمین شده برخوردار هستند. تمام این محصولات بعد از آنالیز آب و اندازه گیری پارامترهای کیفی و کمی آن و همچنین بررسی شرایط محیط نصب طراحی و با متریال باکیفیت تولید می شوند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره هر یک از انواع تجهیزات تصفیه آب صنعتی و دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید می توانید با کارشناسان فروش صدرامهاب تماس بگیرید.

تجهیزات تصفیه خانه آب صنعتی

پارامترهای کیفی و کمی آب تاثیر مستقیم بر کیفیت محصولات در صنایع مختلف دارد. برای بهبود هر یک از پارامترها و حذف املاح و آلاینده ها تجهیزات خاصی به کار می رود. تمام این تجهیزات در مجموعه محصولات صدرامهاب قرار گرفته و عبارتند از:

دستگاه تصفیه آب صنعتی

از کاربردی ترین و مهم ترین محصولات صدرامهاب می توان به انواع دستگاه تصفیه آب صنعتی اشاره کرد. این دستگاه با فرآیند اسمزمعکوس و چندین مرحله پیش تصفیه روند جداسازی آلاینده ها و املاح و یون های موجود در آب را انجام می دهد. دستگاه های تصفیه آب در ظرفیت های مختلف با قطعات داخلی متعلق به بهترین برندهای دنیا طراحی و تولید می شوند.

فیلتر شنی

برای جداسازی ذرات بسیار ریز جامد و معلق در آب یکی از تجهیزات مهم و کاربردی فیلتر شنی است. این فیلترها از مخزن فلزی یا فایبرگلاس تشکیل شده که درون آنها بستری از دانه های سیلیس تعبیه می شود. محصولات صدرامهاب شامل فیلترشنی های فلزی و فایبرگلاس در ظرفیت های متنوع بوده و نوع دانه های سیلیس به کار رفته در آنها بر اساس ویژگی های آب تعیین می شود.

فیلتر کربنی

در آب های حاوی مقدار زیاد مواد آلی کربن دار، کدورت در سطح بالایی بوده و طعم، بو و مزه آن نیز تحت تاثیر قرار می گیرد. برای کاهش کدورت و حذف مواد آلی کربن دار در صنایع مختلف از فیلتر کربنی استفاده می شود. در این تجهیزات بستری از کربن اکتیو پودری، گرانولی و بلاکی تعبیه شده و از نظر ابعاد مخزن و ظرفیت تنوع زیادی در آنها وجود دارد. این گروه از محصولات صدرامهاب در دو نوع فلزی و فایبرگلاس در ظرفیت های مختلف قابل تولید و فروش هستند.

سختی گیر

یکی از اصلی ترین اقدامات در روند تصفیه آب، کاهش درجه سختی آن با روش های مختلف است. از کاربردی ترین تجهیزات برای پایین آوردن درجه سختی آب می توان به سختی گیر اشاره کرد. سختی گیر رزینی با بدنه فلزی و فایبرگلاس کاملا ضد زنگ و مقاوم در برابر خوردگی در ظرفیت های متنوع به صورت شفارشی در صدرامهاب طراحی و تولید می شود. این محصولات دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند.

کلرزن

در بسیاری از استخرها اصلی ترین چالش زیاد بودن میکروارگانیسم ها در آب است و با استفاده از کلر از بین می روند. با توجه به خطر مسمومیت با کلر و فرار بودن گاز آن، از پکیج تزریق کلر یا کلر زن استفاده می شود. این محصولات دارای پمپ بوده و به صورت اتوماتیک مقدار استاندارد از کلر را در زمان مناسب به آب تزریق می کند. کلرزن صدرمهاب دارای مخزن پلی اتیلن بوده و شفت های آن فلزی و استیل هستند.

پکیج تزریق مواد شیمیایی

با توجه به اینکه بسیاری از مواد شیمیایی مورد استفاده در صنایع مختلف، باعث آسیب به سلامتی انسان می شود، تزریق آنها به صورت مستقیم در سیال مورد نظر نگرانی هایی را به همراه دارد. علاوه براین، اندازه گیری مقدار دقیق ماده شیمیایی قبل از تزریق نیز اهمیت زیادی دارد. برای حل این قبیل مشکلات از تجهیزاتی به نام پکیج تزریق مواد شیمیایی استفاده میشود. این تجهیزات با قطعات داخلی متعلق به بهترین برندهای دنیا توسط تیمی از مهندسین صدرامهاب طراحی و تولید شده و با گارانتی ارائه می شوند.

پکیج تزریق آنتی اسکالانت

در روند تصفیه آب در بسیاری از صنایع از ممبران های اسمز معکوس استفاده می شود که به دلیل تشکیل لایه های رسوب به مرور بافت آنها دچار آسیب می شود. برای حل مشکل رسوب گرفتن ممبران ها و سایر لوله و تاسیسات در تجهیزات مختلف راهکار استاندارد تزریق مواد آنتی اسکالانت است. برای تزریق مقدار استاندارد در زمان مناسب این مواد از تجهیزاتی به نام پکیج تزریق آنتی اسکالانت استفاده می شود.

صدرامهاب این پکیج ها را در ظرفیت های مختلف با متریال باکیفیت طراحی و تولید کرده و در نهایت در محیط مناسب نصب و راه اندازی آن را انجام می دهد.

پکیج الکترولیز نمک طعام

برای گندزدایی آب یکی از روش های موثر، استفاده از کلر است که به شیوه های مختلفی تولید می شود. الکترولیز نمک طعام یکی از روش های موثر برای تولید مولتی اکسیدانت بوده و گندزدایی بالایی دارد. برای تولید این ترکیبات در صنعت از پکیج الکترولیز نمک طعام استفاده می شود. این دستگاه ها بر اساس شرایط محیط نصب، ویژگی های آب و کیفیت مورد نظر طراحی و در ظرفیت های متنوع تولید می شود.

قیمت تجهیزات تصفیه آب

در تعیین قیمت تجهیزات تصفیه آب فاکتورهای متعددی از جمله نوع دستگاه، برند و نوع قطعات داخلی، جنس بدنه، ظرفیت و کیفیت مواد اولیه آن نقش دارد. علاوه براین، تعداد واسطه ها نیز تاثیر زیادی بر قیمت نهایی محصولات دارند. صدرامهاب تولیدکننده و مرکز فروش این محصولات بوده و بدون واسطه آنها را با قیمت مناسب ارائه می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت تجهیزات تصفیه آب می توانید با کارشناسان فروش صدرامهاب تماس بگیرید.

طراحی و ساخت تجهیزات تصفیه آب

یکی از اهداف اصلی صدرامهاب، طراحی محصولات سفارشی و صد در صد مطابق با اطلاعات بدست آمده از آنالیز آب است. بعد از ثبت سفارش کارفرما، تیم کارشناسی این مجموعه آنالیزها را انجام داده و بر همین اساس محصولات را طراحی و با متریال مناسب تولید می کنند. این محصولات همگی دارای استانداردهای بین المللی بوده و به همین دلیل طول عمر و کارایی بالای آنها تضمین شده است.

مرکز فروش تجهیزات تصفیه آب

تنوع بالا در محصولات و پوشش تمام تجهیزات مورد استفاده برای پیاده سازی انواع فرآیندهای تصفیه آب، باعث شده است تا صدرامهاب به یکی از معتبرترین مراکز فروش تجهیزات تصفیه آب تبدیل شود. تمام این محصولات در ظرفیت های مختلف و کاملا مطابق با نوع آب و کیفیت مورد نظر طراحی و تولید شده و با قیمت مناسب به فروش می رسند.

به منظور انتخاب و خرید تجهیزات تصفیه آب با اطلاع کامل از ویژگی ها و مشخصات این محصولات می توانید از امکان مشاوره رایگان صدرامهاب استفاده کنید.