جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تجهیزات تصفیه فاضلاب

چربی گیر رستوران
چربی گیر رستوران (grease trap) محصولی از صدرامهاب برای جداسازی ذرات چربی و روغنی موجود در فاضلاب آشپزخانه ها و رستوران های است که در...
سپتیک تانک
سپتیک تانک یا گند انبار مخازن پیش ساخته یکی از تجهیزات تصفیه فاضلاب برای جمع آوری و پیش تصفیه فاضلاب است که به صورت دفنی...

تجهیزات تصفیه فاضلاب یکی از مجموعه محصولات تولیدشده در گروه صدرامهاب است که همگی به صورت سفارشی طراحی و با بهترین متریال ساخته می شوند. به دلیل طراحی سفارشی تجهیزات بعد از آنالیز کامل فاضلاب راندمان و کارایی این تجهیزات در سطح بالایی بوده و طول عمر زیادی دارند. تنوع بالا، قیمت مناسب، طراحی سفارشی، راه اندازی و ساخت تصفیه خانه فاضلاب و ارائه محصولات با قیمت مناسب تنها بخشی از ویژگی های محصولات گروه صدرامهاب به شمار می رود. تمام انواع تجهیزات تصفیه خانه فاضلاب صنعتی و خانگی این مجموعه دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند.

تجهیزات تصفیه خانه فاضلاب صنعتی

در راه اندازی تصفیه خانه فاضلاب، تجهیزات و تاسیسات متعددی کاربرد دارد که همگی باید با نوع پساب و آلاینده های موجود در آن تناسب داشته باشند. گروه صدرامهاب در طی سالها فعالیت محصولاتی را ارائه می دهد که همگی طراحی سفارشی دارند. به طوریکه ابتدا فاضلاب آنالیز شده و مقدار و نوع آلاینده های آن اندازه گیری می شوند. در نهایت دستگاه کاملا متناسب با فاضلاب طراحی و تولید می شود.

تجهیزات تصفیه خانه فاضلاب صنعتی صدرامهاب گروهی از محصولات هستند که بیشتر برای محیط های صنعتی، کارخانجات و کارگاه ها کاربرد دارند. برخی از تجهیزات این گروه عبارتند از:

پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی

پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی به مخازن کاملا بسته گفته می شود که حاوی تعداد زیاد تجهیزات برای پیاده سازی چندین فرآیند برای حذف آلاینده ها است. این پکیج ها از نظر نوع فرآیندهای تصفیه، ابعاد و ظرفیت و جنس بدنه با هم تفاوت دارند. ویژگی مشترک در تمام این محصولات، ورود فاضلاب با مقدار زیاد آلاینده های مختلف به دستگاه و خروج پساب با کمترین آلودگی از آنها است. به طوریکه می توان از خروجی این تجهیزات برای آبیاری مزارع کشاورزی و باغبانی استفاده کرد.

سپتیک تانک

از دیگر تجهیزات تصفیه فاضلاب صدرامهاب می توان به سپتیک تانک اشاره کرد. این مخازن و تانک ها دارای بدنه پلی اتیلنی و کاروگیت هستند و برای جمع آوری و پیش تصفیه فاضلاب کاربرد دارند. مخازن پلی اتیلنی در زمین دفن شده و فاضلاب ورودی به آنها پیش تصفیه شده و در نهایت امکان ورود به طبیعت را پیدا می کنند.

چربی گیر رستوران

در ساخت تصفیه خانه فاضلاب یکی از مهم ترین چالش ها حذف ذرات کلوئیدی و روغنی است. این چالش در فاضلاب رستوران ها به وفور مشاهده می شود و یکی از بهترین تجهیزات، چربی گیر رستوران است. این تجهیزات با روش های مختلف از قبیل DAF و API ذرات روغنی فاضلاب را جداسازی کرده و از گرفتگی لوله های فاضلاب و آسیب به طبیعت جلوگیری می کنند.

علاوه بر موارد فوق، گروه صدرامهاب شبکه انتقال فاضلاب و پمپ لجن کش فاضلاب با بالاترین کیفیت را طراحی و تولید می کند.

تجهیزات تصفیه فاضلاب خانگی

از دیگر انواع تجهیزات تصفیه فاضلاب می توان به محصولات کاربردی برای تصفیه فاضلاب های خانگی اشاره کرد. با توجه به نوع آلاینده های موجود در فاضلاب ساختمان های مسکونی، اداری، آموزشی و تجاری، برای جلوگیری از آسیب به محیط زیست در تصفیه خانه آنها از پکیج تصفیه فاضلاب انسانی استفاده می شود. این تجهیزات در ظرفیت های مختلف با بدنه فلزی، پلی اتیلن، بتنی و فایبرگلاس تولید می شوند.

قیمت تجهیزات تصفیه خانه فاضلاب

در محاسبه قیمت تجهیزات تصفیه فاضلاب فاکتورهای متعددی از قبیل نوع دستگاه، جنس بدنه، نوع و تعداد قطعات داخلی، روش تصفیه، برند قطعات داخلی و ابعاد و ظرفیت آنها نقش دارند. با توجه به اینکه صدرامهاب تولیدکننده تجهیزات تصفیه خانه فاضلاب است، لذا محصولات خود را بدون واسطه و مستقیم با قیمت مناسب ارائه می دهد.

طراحی تجهیزات تصفیه خانه فاضلاب

به منظور افزایش راندمان و کارایی تصفیه خانه فاضلاب، لازم است تجهیزات به کار رفته در آن با نوع آلاینده ها، دبی فاضلاب و شرایط محیط نصب تناسب داشته باشد. طراحی تجهیزات تصفیه خانه فاضلاب در گروه صدرامهاب برای دست یافتن به این هدف به صورت 100 درصد سفارشی و بعد از بازدید از محل نصب و آنالیز فاضلاب انجام می شود. به دلیل تناسب کامل تجهیزات با نوع فاضلاب، در نهایت راندمان و کارایی آنها تضمین شده و دارای گارانتی است.

ساخت تجهیزات تصفیه خانه فاضلاب

ساخت تجهیزات تصفیه فاضلاب برای رسیدن به بالاترین راندمان و طول عمر دستگاه باید بر اساس استانداردها انجام شود. در تمام مراحل طراحی، انتخاب متریال و قطعات داخلی و ساخت تجهیزات گروه مهندسین و کارشناسان صدرامهاب تمام استانداردهای روز دنیا را مد نظر قرار داده و به خروجی مطلوب دست پیدا کرده اند. در هر یک از مراحل ساخت، نصب و راه اندازی آزمایش های متعددی به منظور اطمینان از بی نقص بودن محصول توسط کارشناسان باتجربه این مجموعه انجام می شود.

فروش تجهیزات تصفیه فاضلاب

با توجه به اینکه تمام محصولات صدرامهاب به صورت سفارشی طراحی و تولید می شوند، لذا هیچ یک از این تجهیزات از قبل آماده فروش نمی باشند. بعد از ثبت سفارش شما، کارشناسان این مجموعه طراحی محصول را انجام داده و بعد از آنالیزهای متعددی در نهایت ساخت را انجام می دهند. جهت ثبت سفارش و خرید هر یک از این محصولات می توانید با کارشناسان فروش صدرامهاب تماس بگیرید.