لوگو صدرا مهاب
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
پکیج تصفیه فاضلاب اردوگاه های نظامی

پکیج تصفیه فاضلاب اردوگاه های نظامی

پکیج تصفیه فاضلاب اردوگاه های نظامی با روش های مختلف تصفیه فیزیکی، بیولوژیکی و شیمیایی آلاینده های موجود در فاضلاب را حذف و از خروجی آن برای کشاورزی و باغبانی می توان استفاده کرد. با توجه به اینکه اردوگاه های نظامی در خارج از محدوده شهری قرار دارند، فاضلاب آنها بدون پکیج تصفیه فاضلاب نمی تواند امکان ورود به طبیعت را پیدا کند. به همین دلیل این تجهیزات در اردوگاه ها و کمپ های نظامی نصب شده و بدون صدا و بو و کاملا اتوماتیک تصفیه انجام میشود.

تصفیه فاضلاب اردوگاه نظامی

اردوگاه های نظامی مکانی موقت برای اسکان افراد است و در محدوده های خارج از شهر قرار دارند. در این اردوگاه ها فاضلاب زیادی در بخش های مختلف از جمله آشپزخانه، سرویس های بهداشتی و حمام، شستشوی لباس و ظروف تولید می شود. در این نوع فاضلاب فلزات سنگین و مواد شیمیایی پیچیده به ندرت وجود دارد و بیشتر مواد آلی، باکتری، دترجنت و مواد غذایی هستند. این نوع فاضلاب نباید مستقیم وارد آب های سطحی و رودخانه ها شود و به شدت آسیب زننده هستند. به همین دلیل لازم است با چند فرآیند تصفیه فاضلاب اردوگاه نظامی قبل از ورود به محیط زیست انجام شود.

با تصفیه این نوع فاضلاب نه تنها از آلوده شدن محیط زیست می توان جلوگیری کرد، بلکه بازچرخانی آب و استفاده مجدد برای آبیاری مزارع کشاورزی و باغ های اطراف اردوگاه امکان پذیر می شود.

روش تصفیه فاضلاب اردوگاه نظامی

با توجه به اینکه فاضلاب تولید شده در اردوگاه و کمپ های نظامی از نوع انسانی است و آلودگی شیمیایی در آنها به مقدار کم وجود دارد، در چند مرحله تصفیه باید انجام شود. روش کار این پکیج ها به صورت زیر است:

  • پیش تصفیه بر روی فاضلاب ورودی به پکیج انجام میشود. در این مرحله ذرات معلق موجود در فاضلاب به کمک آشغالگیرها جمع آوری و حذف شده و از انسداد تاسیسات گام های بعد نیز جلوگیری می کند.
  • در حوضچه متعادل ساز، آلودگی در تمام بخش های فاضلاب یکسان میشود. این بخش مانند ایستگاه پمپاژ نیز عمل می کند. به این صورت که به محض افزایش سطح فاضلاب در پکیج و رسیدن به مقدار از قبیل تعیین شده، فاضلاب وارد گام بعدی میشود تا از شوک به دستگاه جلوگیری گردد.
  • در گام بعد، تصفیه بیولوژیکی فاضلاب به کمک میکروارگانیسم ها انجام میشود. در این مرحله باکتری ها مواد آلی موجود در فاضلاب را تجزیه نموده و منجر به کاهش BOD می شود.
  • فاضلاب در حوضچه ته نشینی بدون تحرک باقی می ماند تا تکه های باقی مانده مواد آلی تجزیه شده در کف پکیج ته نشین شوند. لایه های لجن برای تصفیه های بعد به گام قبل برگشت زده میشوند تا نقش منبع غذایی را برای باکتری ها ایفا کنند.
  • مواد ضدعفونی کننده مانند کلر و ازن در آخرین مرحله به فاضلاب تزریق میشود تا گندزدایی انجام شود.

پکیج تصفیه فاضلاب اردوگاه های نظامی چیست؟

در اردوگاه های نظامی مقدار زیاد فاضلاب از سرویس بهداشتی و آشپزخانه ها تولید میشود که حاوی مواد آلی، دترجنت ها و ذرات جامد معلق است. این نوع پساب ها که به نام فاضلاب انسانی یا خاکستری معروف است، اگر به صورت مستقیم وارد طبیعت شود، باعث آلودگی محیط زیست خواهد شد. از آنجا که اردوگاه ها به سیستم فاضلاب شهری متصل نمی شوند، تصفیه آنها با چالش مواجه خواهد شد. به همین دلیل از پکیج تصفیه فاضلاب اردوگاه های نظامی برای آنها استفاده میشود.
این پکیج ها زیرمجموعه ای از پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی است که با استفاده از روش های بیولوژیکی بسیاری از مواد آلی موجود در فاضلاب را از بین میبرد. خروجی این پکیج ها کیفیت مطلوب برای ورود به طبیعت، استفاده در کشاورزی و باغبانی و شستشوی سالن ها را دارد. به همین دلیل استفاده از آنها نه تنها منجر به جلوگیری از آلودگی محیط زیست میشود، بلکه در بازچرخانی آب نیز موثر عمل می کند.

انواع پکیج تصفیه فاضلاب اردوگاه های نظامی

پکیج های تصفیه فاضلاب اردوگاه نظامی دارای تنوع بالایی است و بر اساس شرایط محیط می توان آنها را انتخاب کرد. علاوه بر تفاوت هایی که در ظرفیت آنها وجود دارد، جنس بدنه پکیج ها نیز با هم تفاوت دارند. بر اساس جنس می توان این پکیج ها را در گروه های زیر دسته بندی کرد:

پکیج تصفیه فاضلاب فلزی اردوگاه نظامی

یکی از اصلی ترین معیارها در انتخاب متریال بدنه پکیج، ظرفیت آن است. در اردوگاه هایی که فاضلاب تولیدی در سطح بالایی است، نیاز به پکیج با مخازن بزرگ و مقاوم در برابر فشار داخلی و خارجی است. علاوه براین، بدنه فلزی این پکیج ها مقاومت آنها را در برابر شرایط محیطی، ضربه و نوسانات دمایی تا حد زیادی افزایش می دهد.
فلزات به کار رفته در بدنه پکیج تصفیه فاضلاب فلزی در برابر مواد خورنده موجود در فاضلاب مقاوم است و دچار خوردگی نمی شود.

پکیج تصفیه فاضلاب فلزی اردوگاه نظامی

پکیج تصفیه فاضلاب پلی اتیلن اردوگاه

از دیگر انواع این پکیج ها می توان به پکیج تصفیه فاضلاب پلی اتیلن اشاره کرد. در این پکیج ها مواد پلاستیکی پلی اتیلن به کار رفته و وزن سبکی دارند. علاوه براین، مواد پلی اتیلن در برابر مواد خورنده مقاومت بالایی دارند و به همین دلیل طول عمر آنها بیش از 50 سال تخمین زده میشود.
یکی دیگر از ویژگی های پکیج تصفیه فاضلاب پلی اتیلن اردوگاه و کمپ های نظامی، وزن سبک و قابلیت جا به جایی و نصب آسان آنها است. این تجهیزات را می توان به صورت دفنی و غیردفنی در محیط هایی با شرایط آب و هوایی مختلف نصب کرد.

پکیج تصفیه فاضلاب فایبرگلاس

در اردوگاه های نظامی با تعداد نفرات متوسط و کم از مدل های فایبرگلاس این پکیج ها نیز می توان استفاده کرد. پکیج تصفیه فاضلاب فایبرگلاس وزن سبک، مقاومت و استحکام بالا را در کنار هم دارد. در ظرفیت های بالا پیشنهاد میشود مدل های فلزی را انتخاب کنید.

اجزای پکیج تصفیه فاضلاب اردوگاه نظامی

در این پکیج ها اجزا و قطعات مختلفی از جمله آشغالگیرهای مکانیکی، سیستم های هوادهی برای تصفیه بیولوژیکی، همزن برای واحد اختلاط و متعادل سازی، فشارسنج، پکیچ تزریق مواد شیمیایی و تابلو برق استفاده میشود. کیفیت این اجزا تاثیر مستقیم بر راندمان و کارایی پکیج دارد.

قیمت پکیج تصفیه فاضلاب اردوگاه های نظامی

در محاسبه قیمت این تجهیزات چند عامل مهم نقش دارند از قبیل:

  • جنس و ضخامت بدنه
  • ظرفیت دستگاه
  • نوع و برند اجزای داخلی
  • روش های تصفیه پیاده سازی شده در پکیج

به همین دلیل قیمت این تجهیزات در طیف گسترده ای تغییر می کند. برای استعلام قیمت پکیج تصفیه فاضلاب اردوگاه نظامی می توانید با کارشناسان فروش صدرامهاب تماس بگیرید.

طراحی و ساخت پکیج تصفیه فاضلاب اردوگاه های نظامی

صدرامهاب یکی از تیم های باسابقه در زمینه طراحی و تولید این پکیج ها در ظرفیت های متنوع است. محصولات این مجموعه به صورت سفارشی طراحی و با رعایت استانداردها با بهترین متریال تولید میشود. به دلیل اینکه صدرامهاب سازنده این پکیج ها است، بدون واسطه و با قیمت مناسب به صورت مستقیم به سراسر ایران ارسال میشود. لازم به ذکر است، انواع پکیج تصفیه فاضلاب اردوگاه و کمپ های نظامی صدرامهاب دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند. کارشناسان فروش صدرامهاب از طریق راه های ارتباطی پایین صفحه آماده ارائه مشاوره رایگان هستند.

این صفحه را با دیگران به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

پکیج تصفیه فاضلاب خانگی
تصفیه فاضلاب خانگی برای ساختمان های واقع در شهرک های نوپا و مناطقی که امکان اتصال به فاضلاب شهری و حفر چاه جذبی ندارند ضروری...
پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی آشپزخانه و رستوران
تصفیه فاضلاب آشپزخانه و رستوران از اقدامات ضروری برای کاهش آلاینده های موجود در پساب ها قبل از ورود آنها به چاه جذبی، سپتیک تانک...
پکیج تصفیه فاضلاب کمپ کارگری
تصفیه فاضلاب کمپ کارگری از اقدامات بسیار مهم و ضروری مورد استفاده در محل اجرای پروژه های بزرگ و عمرانی است. این اقدامات از ورود...
پکیج تصفیه فاضلاب خوابگاه
تصفیه فاضلاب خوابگاه های دانشجویی و کارمندی و غیره که در محدوده خارج از شهر قرار دارند اهمیت پیدا می کند. چون خوابگاه های داخل...
پکیج تصفیه فاضلاب زندان
پکیج تصفیه فاضلاب زندان فلزی، بتنی، پلی اتیلن و فایبرگلاس از محصولات ارائه شده در مجموعه صدرامهاب است که در ظرفیت های مختلف تولید میشود....
پکیج تصفیه فاضلاب مجتمع های اداری و تجاری
تصفیه فاضلاب مجتمع های اداری و تجاری که خارج از محدوده شهری قرار دارند یا به فاضلاب شهری متصل نمی شوند با سیستم و دستگاه...
پکیج تصفیه فاضلاب پلی اتیلن
پکیج تصفیه فاضلاب پلی اتیلنی یکی از انواع پکیج تصفیه فاضلاب است که با بهترین مواد پلی اتیلن و بر اساس استانداردها در ظرفیت های...
پکیج تصفیه فاضلاب فایبرگلاس
پکیج تصفیه فاضلاب فایبرگلاس یکی از مقاوم ترین انواع پکیج تصفیه فاضلاب است که در ساخت آن از پانل های پلیمری تقویت شده با الیاف...
پکیج تصفیه فاضلاب بتنی
پکیج تصفیه فاضلاب بتنی از ارزان ترین مدل های پکیج تصفیه فاضلاب است که بدنه آن تماما از بتن بسیار مقاوم ساخته شده است. این...

6 پاسخ

  1. سلام و احترام. لطفا کاتالوگ و مشخصات این دستگاه رو به ایمیل بنده ارسال کنین. با تشکر

  2. سلام این مدل دستگاه روی زمین نصب میشود یا امکان اجرا به صورت دفنی وجود دارد؟

    1. سلام تمام مدل های فلزی، پلی اتیلن و قایبرگلاس به صورت دفنی و روکار قابل اجرا هستند و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد

  3. درود بر شما. برای این محصولات آیا گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه میدین؟ علاوه براین، چون برای سازمان دولتی قصد خرید داریم حتما باید فاکتور رسمی ارائه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *