لوگو صدرا مهاب
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
پکیج تصفیه فاضلاب زندان

پکیج تصفیه فاضلاب زندان

پکیج تصفیه فاضلاب زندان فلزی، بتنی، پلی اتیلن و فایبرگلاس از محصولات ارائه شده در مجموعه صدرامهاب است که در ظرفیت های مختلف تولید میشود. این نوع پکیج تصفیه فاضلاب به صورت 100 درصد خودکار تمام مراحل تصفیه را انجام داده و خروجی آنها کیفیت مطلوب برای استفاده مجدد از پساب در کشاورزی و آبیاری فضای سبز را دارد. در ادامه اطلاعات بیشتری درباره ویژگی ها و مشخصات فنی، قیمت و نکات مهم در طراحی و خرید پکیج تصفیه فاضلاب زندان ارائه خواهیم داد.

پکیج تصفیه فاضلاب زندان چیست؟

آب مصرف شده در آشپزخانه، سرویس بهداشتی، حمام و سایر بخش ها در زندان به فاضلاب تبدیل میشود. با توجه به اینکه فاضلاب ها اغلب خارج از محدوده شهری قرار دارند و به فاضلاب شهری متصل نمی شوند، لازم است قبل از ورود فاضلاب به چاه ابتدا تصفیه انجام شود. در فاضلاب زندان ها چربی، تکه های باقی مانده از مواد غذایی، دترجنت ها و حجم بالایی از آلاینده های آلی و غیرآلی وجود دارد که برای طبیعت مضر هستند. پکیج تصفیه فاضلاب زندان چندین روش تصفیه را به صورت خودکار و مرحله ای انجام می دهد. کیفیت خروجی این پکیج ها در سطح استاندارد برای استفاده در مزارع کشاورزی و باغبانی و آبیاری فضای سبز قرار دارد.
این پکیج ها زیر مجموعه پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی است و استفاده از آنها باعث کاهش مصرف آب در این ساختمان ها شده و از ورود آلاینده های خطرناک به طبیعت نیز جلوگیری می کند.

انواع دستگاه تصفیه فاضلاب زندان

با توجه به ظرفیت زندان و تعداد افراد حاضر در آن مقدار فاضلاب تولیدی متفاوت است و بر همین اساس متریال های مختلفی برای ساخت بدنه این پکیج ها به کار می رود. از جمله متریال های پرکاربرد برای ساخت این پکیج ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پکیج تصفیه فاضلاب بتنی: در زندان های بزرگ که تعداد افراد حاضر در آن زیاد است از این نوع پکیج استفاده می شود. این پکیج ها به صورت پیش ساخته یا درجا ریز در محل اجرا شده و به دلیل استحکام بالا در ظرفیت های زیاد قابل تولید هستند.
  • پکیج تصفیه فاضلاب فلزی: یکی از مقاوم ترین انواع پکیج است که با متریال های فلزی از قبیل کربن استیل تولید میشوند. جداره های داخلی این پکیج ها به خوبی در برابر مواد خورنده فاضلاب مقاومت داشته دارد. جداره خارجی نیز در برابر تابش نور خورشید و تماس با مواد خورنده و نوسانات دمایی دچار تغییر و پوسیدگی نخواهد شد. مدل های فلزی این تجهیزات در ظرفیت های بالا قابل تولید است و امکان جا به جایی و نصب در مکان های جدید را دارا هستند.
  • پکیج تصفیه فاضلاب پلی اتیلن: در زندان های کوچک و متوسط که دبی فاضلاب تولیدی آنها زیاد نیست از این مدل استفاده میشود. وزن سبک، جا به جایی آسان و مقاومت بالا در برابر تماس با مواد خورنده از مهم ترین ویژگی های این پکیج به شمار می رود. متناسب با شرایط محیط می توان این نوع پکیج را به صورت دفنی یا زمینی و روکار نصب کرد.

روش تصفیه فاضلاب زندان

از آنجا که فاضلاب زندان ها در دسته فاضلاب انسانی و خانگی قرار میگیرد، تاکید زیادی بر روش های بیولوژیکی برای کاهش مواد آلی موجود در آن است. البته فاضلاب جمع آوری شده از آشپزخانه و حمام حاوی مقدار زیاد دترجنت ها و چربی و روغن است و به روش های شیمیایی باید آنها را از بین برد. روند تصفیه در این پکیج ها به صورت زیر است:

  • در ابتدایی ترین مرحله و به عنوان پیش تصفیه باید ذرات معلق بزرگ در فاضلاب به کمک اشغالگیرها جمع آوری شوند. این مرحله به شدت در بهبود روند تصفیه در گام های بعد موثر است و زمان تصفیه را کاهش می دهد.
  • برای جمع آوری ذرات چربی موجود در فاضلاب در گام بعد از مواد منعقدکننده و لخته سازها استفاده میشود. بعد از تزریق این مواد با استفاده از همزن اختلاط انجام شده و متعادل سازی در فاضلاب صورت میگیرد. سپس لخته های ایجاد شده توسط ابزارهای مخصوص از جمله اسکیمرها جمع آوری میشوند.
  • در گام بعد، فاضلاب واحد بخش تصفیه فاضلاب بیولوژیکی شده و مواد آلی توسط باکتری و میکروارگانیسم ها تجزیه میشوند. در این بخش بر اساس آلاینده های موجود در فاضلاب فرآیندهای تصفیه پیاده سازی شده و برخی از آنها نیاز به سیستم های هوادهی دارند. باکتری ها برای رشد نیاز به غذا دارند و مواد آلی را تجزیه می کنند و اکسیژن موجود در فاضلاب نیز توسط آنها مصرف میشود.
  • تکه های باقی مانده از مواد آلی تجزیه شده در این مرحله به مرور در کف مخزن انباشته شده میشود. بخشی از لایه های لجن تشکیل شده در این مرحله به مرحله قبل برگشت داده میشود تا توسط باکتری ها تغذیه شوند.
  • در آخرین مرحله، برای افزایش کیفیت فاضلاب در آخرین مرحله مواد گندزدایی و ضدعفونی کننده تزریق میشود.

مشخصات فنی دستگاه تصفیه فاضلاب زندان

  • ظرفیت این پکیج ها براساس دبی فاضلاب تولید شده در شبانه روز تعیین می گردد.
  • در داخل این پکیج ها انواع اشغالگیر، سیستم های هوادهی، سیستم های تزریق مواد شیمیایی استفاده میشود.
  • ضخامت بدنه پکیج بر اساس مقدار فاضلاب و شرایط محیط نصب محاسبه می شود.
  • این پکیج ها قابل جا به جایی و نصب در مکان جدید هستند
  • روند تصفیه بدون بو و صدا و با کمترین میزان انرژی انجام میشود.
  • خروجی این پکیج ها کیفیت لازم برای استفاده در آبیاری فضای سبز و مزارع کشاورزی را دارند.
  • تمام مدل های فلزی، بتنی و پلی اتیلنی به صورت دفنی و غیردفنی قابل نصب و اجرا هستند

قیمت پکیج تصفیه فاضلاب زندان

قیمت پکیج تصفیه فاضلاب زندان بر اساس ظرفیت، جنس و ضخامت بدنه، روش های تصفیه و اجزای داخلی به کار رفته در آنها تعیین می گردد. با توجه به اینکه صدرامهاب سازنده این دستگاه ها است، محصولات آن بدون واسطه با قیمت مناسب ارائه می گردد.

طراحی و ساخت پکیج تصفیه فاضلاب زندان

به منظور افزایش راندمان دستگاه و بهبود کارایی آن، تمام مراحل طراحی و ساخت به صورت سفارشی انجام میشود. کارشناسان صدرامهاب ابتدا فاضلاب را آنالیز نموده و شاخص های کیفی، نوع آلاینده ها و دبی فاضلاب را اندازه گیری می کنند. سپس بر همین اساس جنس و ضخامت بدنه و روش تصفیه تعیین می گردد. در نهایت ساخت پکیج تصفیه فاضلاب زندان با متریال باکیفیت و کاملا تضمینی انجام میشود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان فروش صدرامهاب تماس بگیرید.

این صفحه را با دیگران به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

پکیج تصفیه فاضلاب خانگی
تصفیه فاضلاب خانگی برای ساختمان های واقع در شهرک های نوپا و مناطقی که امکان اتصال به فاضلاب شهری و حفر چاه جذبی ندارند ضروری...
پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی آشپزخانه و رستوران
تصفیه فاضلاب آشپزخانه و رستوران از اقدامات ضروری برای کاهش آلاینده های موجود در پساب ها قبل از ورود آنها به چاه جذبی، سپتیک تانک...
پکیج تصفیه فاضلاب کمپ کارگری
تصفیه فاضلاب کمپ کارگری از اقدامات بسیار مهم و ضروری مورد استفاده در محل اجرای پروژه های بزرگ و عمرانی است. این اقدامات از ورود...
پکیج تصفیه فاضلاب خوابگاه
تصفیه فاضلاب خوابگاه های دانشجویی و کارمندی و غیره که در محدوده خارج از شهر قرار دارند اهمیت پیدا می کند. چون خوابگاه های داخل...
پکیج تصفیه فاضلاب اردوگاه های نظامی
پکیج تصفیه فاضلاب اردوگاه های نظامی با روش های مختلف تصفیه فیزیکی، بیولوژیکی و شیمیایی آلاینده های موجود در فاضلاب را حذف و از خروجی...
پکیج تصفیه فاضلاب مجتمع های اداری و تجاری
تصفیه فاضلاب مجتمع های اداری و تجاری که خارج از محدوده شهری قرار دارند یا به فاضلاب شهری متصل نمی شوند با سیستم و دستگاه...
پکیج تصفیه فاضلاب پلی اتیلن
پکیج تصفیه فاضلاب پلی اتیلنی یکی از انواع پکیج تصفیه فاضلاب است که با بهترین مواد پلی اتیلن و بر اساس استانداردها در ظرفیت های...
پکیج تصفیه فاضلاب فایبرگلاس
پکیج تصفیه فاضلاب فایبرگلاس یکی از مقاوم ترین انواع پکیج تصفیه فاضلاب است که در ساخت آن از پانل های پلیمری تقویت شده با الیاف...
پکیج تصفیه فاضلاب بتنی
پکیج تصفیه فاضلاب بتنی از ارزان ترین مدل های پکیج تصفیه فاضلاب است که بدنه آن تماما از بتن بسیار مقاوم ساخته شده است. این...

4 پاسخ

  1. سلام آیا مدل های کامپوزیت مقاومت کافی برای نصب در فضای باز رو دارن؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *